Pagina's

maandag 16 september 2013

Vulkan Eifel Ultra Marathon 2013

Vrijdagavond voor de laatste keer van het seizoen alles netjes klaar gezet en vertrokken richting Duitsland. Goed ontvangen door het Smart Cycling Team om samen nog een pastaatje te eten en dan samen richting de Jeugdherberg waar we overnachten. Zaterdagochtend vroeg uit de veren om op tijd te kunnen ontbijten en om 9u aan de start te staan. Uit de inschrijvingen blijkt Belgiƫ stevig vertegenwoordigd en ook bij de vrouwen ben ik niet alleen. 's Ochtends is het nog grijs en het ziet er naar uit dat het een zeer natte bedoeling zal worden vandaag. Toch nog twijfelen met regenbroek of zonder, maar net voor de start stopt het met regenen en trek nog snel mijn regenbroek en jas uit. Peter staat goed ingepakt klaar. We zijn het seizoen met veel regen begonnen en zo zullen we het dit jaar ook eindigen! Bij de start verloopt het rustig, voor het eerst stond ik echt op de allereerste rij. Ik kon de mannen volgen, tot ze echt gingen doorrijden. Al snel zie ik enkele vrouwen voorbij rijden die ik nog niet kan volgen, maar ik hou de tel goed bij. Peter heeft het ook moeilijk tijdens de start, en moet plaspauzes inlassen. Het parkoer is zwaar door de ondergrond en de overvloedige regen van de dagen voordien. Eke meter STOEMPEN.... Na 50Km komt Peter weer aansluiten en als laatste rit rijden we samen uit zonder ons volledig dood te rijden. Op iets minder dan 5 uur komen we aan en blijk ik 4de te zijn! Best tevreden om 18' na Laura Turpijn; de ongeslagen Nederlands kampioene op de marathon; te finishen. Pictures Het was een iets korter, maar zeer goed gevuld seizoen en ben ook zeer tevreden met de uitslagen. Bedankt Smart Cycling Team voor het gezelschap, de steun en de hulp! Bedankt Sports2 voor de producten en steun! Thanks Crankbrothers for the technical support!! Bedankt Peter voor het kuisen van de fiets, het onderhoud, de steun, de trainingprogramma's, de goede raad, de bevoorrading,... Nu op naar de operatie en dan goed herstellen om in 2014 met een nieuwe rechte arm te kunnen starten!! RESULTAAT Dames en RESULTAAT Scratch

Geen opmerkingen:

Een reactie posten