Pagina's

maandag 19 augustus 2013

VAUDE Trans Schwarzwald 2013

Dit jaar kunnen we tijdens de Trans Schwarzwald rekenen op de begeleiding en ondersteuning van Jan Verbeurgt. De papa van Peter zal ons volgen met de mobilehome, ons helpen bij het kuisen en onderhouden van de fietsen en ons opwachten aan de aankomst met onze onmisbare recuperatie drank van SPORTS2! Op Maandag worden we thuis opgehaald en rijden we richting het zwarte woud om dan op dinsdag 13/08 onze startnummers op te halen en de fietsen klaar te maken, los te rijden met de riders van het Smart Cycling Team en ons mentaal helemaal voor te bereiden op 5 dagen racen! De eerste dag start ik met alle andere dames in box C en het deelnemersveld is niet min. Milena Landtwing, Elisabeth Brandau, Anja Gradl, Hanka Kupfernagel,... Het zal een pittige week worden. Elke dag krijg ik onderweg gezelschap van enkele andere belgische bikers en naar het einde van de week is het een echte strijd met enkele andere dames. Elke dag stijg ik een plekje in het klassement. Deze week heb ik echt genoten van de sfeer tussen de andere Belgische rijders en co. De laatste rit wordt een echte strijd met de dames voor me in het klassement tijdens een zeer zware klim op de Feldberg. Uiteindelijk finish ik als 11de overall en een zeer goed gevoel! Bedankt Peter Berckmoes (Waasland MTB), Piet De Maeyer (Lingier-Versluys), Wim Vermeire (Beach bikers), Johan De Baets (Smart Cycling Team), Davy Verbeeren (Torenvrienden) voor het gezelschap tijdens de ritten. Bedankt alle belgische supporters onderweg, de begeleiders en renners van Smart Cycling team voor de ontspanning s' avonds. Bedankt SPORTS2 en Crankbrothers! And last but not least mijn schoonvader voor alle hulp bij de aankomst en Peter voor de goede raad, de technische bijstand en onderhoud van de fiets, de steun, de trainingsschema's,...

1 opmerking:

  1. Met de sportieve en proffesionele ingesteldheid van Sara en Peter, was het een aangename week om deze mensen te begeleiden.Tijdens deze tour heb ik ook kennis kunnen maken met andere deelnemers en eigenlijk zijn ze allen door dezelfde fanatieke microbe gebeten; nl. iedere dag beter doen dan de dag ervoor, niettegenstaande vermoeidheid en lichte kwetsuren. Het weer viel formidabel mee en hopelijk krijg ik nogmaals de kans om dergelijk evenement mee te maken.Proficiat aan Sara en Peter.

    BeantwoordenVerwijderen