Pagina's

dinsdag 27 augustus 2013

Houffamarathon 2013

De Houffamarathon staat elk jaar op ons programma, maar ik vrees dat dit echt de laatste keer is dat we er waren. Elk jaar is er wel iets aan de hand, en dit jaar was het niet anders. Middelmatige voorbereiding door de "nieuwe" organisatoren, hektiek in en rond de startboxen, belabberde afpijling (alhoewel dit jaar beter dan vorige, dit moet ook gezegd), een bike wash om zeker geen U tegen te zeggen, en last but not least de jaarlijkse Babylonische spraakverwarringen (tussen Vlaamse speaker en Waalse Bond)tijdens de podiumceremonie. Er zijn voorbeelden van kleinere organisaties met minder naam en faam die het steeds beter doen, in tegenstelling tot de Houffamarathon, die blijkbaar geen vooruitgang boeken op dat vlak. BTW, Sara werd vierde dame, oftewel tweede elite, oftewel eerste met een funlicentie, ofwel eerste onder de 30, ofwel eerste met een Haibike met CB wielen, ofwel eerste meisje gefueled door Sports2,.... Tja, ik kan er ook niet aan doen dat ze in Houffalize verschillende parameters inroepen om er dan achteraf een classement mee te maken. Als het zo doorgaat geef ik de raad om iedereen te laten winnen. Zodoende iedereen tevreden. "Elite" of niet. Ik heb de wedstrijd verlaten halfweg het parkoer, dus bijgevolg niet geclasseerd. Of misschien was ik eerste opgever en moet ik alsnog mijn beker opvragen. We zullen ons opladen voor Bouillon en vooraf vragen hoe de prijzen zullen verdeeld worden. Resultaat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten