Pagina's

donderdag 20 juni 2013

Pech, pech, pech

De laatste weken wil het maar niet lukken! Na een loodzwaar BK was het tijd voor zomer en die kwam er ook in Langdorp. Fris om te starten, maar op zo'n parcours ben je snel opgewarmd. Alles liep super tot ik na een goed uur wordt aangereden door een renner die net iets te enthousiast in mijn wiel zat. De derailleur hing bijna tussen mijn spaken dus er zat niets anders op dan opgeven. Na veel bellen en mailen krijg ik de fiets weer klaar tegen de volgende rit, maar dan kettingbreuk! Afgelopen weekend was het vooral zorgen dat we vlot samen konden rijden als voorbereiding op de TransAlp, maar opnieuw besluit mijn ketting het te begeven. Na een snelle reparatie door Peter kunnen we weer verder. Als we vlak bij de finish zijn staat er 'Retour' op de baan geschilderd, maar verderop staan ook nog pijlen. Samen met enkele andere renner volgen we de pijlen, maar blijkt dat we de afslag naar de finish gemist hebben en we beland zijn op het parcours van de 20KM! Het was dus een stevige training van 100km en ruim 2300HM, laten we het bekijken als een goede voorbereiding op Malmedy en vanaf nu kan het alleen maar beter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten