Pagina's

maandag 18 maart 2013

Profrenners op Toertocht Oud-Heverlee

Vandaag mag ik nog een laatste keer zonder druk het bos in duiken en deze keer valt het weer best mee. Peter doet het wat rustiger aan voor de voorbereiding van het Militair BK in Koksijde. Vooraf hadden we afgesproken dat we na een goed uur zouden splitsen. Zo gezegd; zo gedaan... Na een uur nemen we afscheid en splitsen onze wegen, op dat moment schieten er 2 gasten van LandbouwKrediet Cycling Team Crelan Euphony me voorbij en ik kan niet aan de verleiding weerstaan om in het wiel te kruipen. Plots begint 1 van beide vlot te babbelen, en na elke beklimming daalt het tempo even waardoor ik zonder veel moeite kan bij blijven. Het wordt een leuk geanimeerde training door Vincent Baestans die met zijn crossfiets af en toe tegen de grond smakt door de extreme modder en sneeuw. Het laatste deel van de rit vlammen ze nog even door. Ik rijd men eigen tempo tot aan de finish en komen elkaar daar terug tegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten