Pagina's

zondag 5 augustus 2012

75KM Hoebelbike 2012

Vanochtend vroeg uit de veren om voor één keer zonder Peter te gaan rijden. Door materiaal pech (mijn achterwiel stuk) kan maar één van ons op de MTB. Ik ben dus gaan Hoebelen en Peter een alternatieve training op de baan. Om 8u15 ben ik ter plaatse in Vlezenbeek, van vorig jaar kan ik me herinneren dat er behoorlijk wat lastige veldweggetjes zijn. Door de regen van de afgelopen dagen ligt het er dus behoorlijk vettig bij. De eerste kilometers verlopen lastig het is echt heel vettig op sommige plaatsen, maar ik rijd mijn tempo. Na de eerste bevoorrading sta ik vooraan plat en moet een bandje steken. Door de modder is dat een beetje lastiger dan anders, maar na enkele minuten ben ik weer weg. Bij elke bevoorrading even drinken en een hapje en weer verder. Na 76KM hoop ik dat we er bijna zijn, ik ben de hobbelweggetjes een beetje beu. Na 82KM bereik ik de finish. 4u18' is de tijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten