Pagina's

zondag 29 juli 2012

Burdinne 2012

7u30 tijd om op te staan. Gelukkig moeten we ons niet haasten, Burdinne is niet heel ver weg. Rond 10u ruim op tijd starten we om 70KM KEI hard te rijden. Uit de vorige jaren weten we dat Burdinne een zeer snel parcours is en dat hard rijden de enige manier is voor een goed resultaat. De eerste kilometers gaan vlot, maar we rijden meteen door, hier kunnen we al het verschil maken. Alles loopt prima, er is wel veel wind en dat maakt het best lastig op de rechte stukken lastig. Na 40KM heb ik het even moeilijk, maar ik bijt er mij door. 3u21' na onze start komen we aan. Ik moet even bekomen, maar het is gelukt met alle aanmoedigingen van Peter! Nu is het wachten op de resultaten van de vrouwen die na ons gestart zijn. Om 15u is het podium en met glans ben ik eerste 20minuten sneller dan de 2de vrouw! Met een gemiddelde van 21,45KM/U http://lescretesdelaburdinale.skynetblogs.be/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten