Pagina's

dinsdag 22 mei 2012

LCMT 2012

Eindelijk het is zo ver! 
DAG 1 : Donderdag starten we met een klepper van formaat 86KM staat er op het programma van Aywaille naar Houffalize. Na 15 km loopt er wat mis, net als heel wat andere zijn we de pijltjes kwijt. Na even sukkelen geraken we terug op het parcours en zijn we weer goed vertrokken. 6 uur en 10 minuten ( en 96 KM en 2300HM) na het vertrek komen we aan bij ons hotel. Goed gereden blijkt, ik sta 3 minuten achter op een ZEER sterke Hilde Verschaeve. 
DAG 2 : We starten om 10 uur voor opnieuw een lange rit van 90 KM en 2160 HM. Alles verloopt prima, Hilde komt meteen weer zeer sterk opzetten en ik kruip in haar wiel, meer dan en uur hou ik dit goed vol. Maar dan in een afdaling maak ik een fout en ga tegen de vlakte. Gelukkig geen ernstige schade, ook mijn fiets lijkt op het eerste zicht in orde. Voor ik weer op de fiets zit komt nu ook Maud Golsteyn mij voorbij gevlogen. Meteen weer berg op, maar de benen hebben het zeer zwaar en al snel voel ik dat het nog een lange rit zal worden. Toch zet ik door tot we aan het smalle technische passage komen waar we worden opgehouden door motorcrossers. We moeten opnieuw van de fiets en staan een hele tijd stil, de eerst volgende beklimming heb ik het zeer zwaar en moet ik tot mijn grote spijt opgeven. 
Een grote teleurstelling, maar volgende week een nieuwe poging op de Ardenne Trophy om een goed resultaat neer te zetten. 
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten